دانلود آهنگ

کد های تغییر شکل عکس ها


دانلود آهنگ جدید
divoonh

divoonh
خانه | آرشيو | ايميل


به وبلاگ من خوش آمدید

امکانات و ابزارها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





نوشته هاي پيشين
لينکدوني
ابزار وبلاگ
f
شب جدایی
وب عشق خودم >_<
ارسلان
sara
✘امیــ❤ـرحافـــ❤ـظ ✘
ابجی kati
نارگیله(هیوا)
اجوووووووو فاطی
Radikal √▔▔
امیر حافظ
ابجی هسی >_<
نفس عمش(عسل خانم)
کسافت خونه هوق
دایی امین خودم(نفس خالش ) خخخ
تنها ابجی
✘وبلاگ رسمی امیر کیانی ✘
☂ ☂ روزهای بارانی☂ ☂ ☂
جی پی اس ردیاب ماشین
ال ای دی هدلایت زنون led
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان divoonh و آدرس fatemeh-94.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لينکهاي روزانه
طبقه بندي موضوعي
امکانات جانبي
sara

قالب اين وبلاگ کاملا شخصی طراحي شده است.


مادر :(

اسمهای مجازی…


تصویر های مجازی…


مشخصات مجازی…


و در بین این همه چیزهای مجازی…


تنها یک چیز حقیقت دارد

 

تن.....

چشمک

 

 

 

مادر مرا ببخش...!

 

مادر عزیزم من امروز احساس بسیار ناراحتی میکنم...قلبم خیلی ها

ناراحت و غمین است.

 

مادر من نمیخواستم که چهره زیبای شما را مملو از غم و اندوه

ببینم و آن هم بخاطر من.

 

 

اصلا من کی هستم که جرأت کردم شما را بیازارم.. کسی را که او همه زنده گی من

است......

 

 

مادرم زنده گی من است و همه خوشی های من است ....من چطور میتوانم کسی را که تا

این حد دوست داشته باشم بیازارم..

 

 

شنیده بودم که عشق انسان را میازارد و اشک در چشمانش میاورد و درد به قلب اش

 

 

 

میدهد ولی باور نداشتم این همه را مگر امروز درک کردم که واقعا عشق بیش از حد

 

 

انسان را درد میدهد و آزار میدهد و ناراحت میسازد...مادرم عشق من است و من هم

 

 

برای چند لحظه برایش درد دادم و اشک دادم..من هیچگاهی خودم را نمیبخشم...هرگز نی...........

 

 

مادر ناز من مرا ببخش...گیتی خود را ببخش مادرم.... گیتی شما را به سرحد پرستش

 

 

 

دوست دارد و اگر اشک در چشمان شما ببیند زنده گی اش به پایان خواهد

 

 

رسید........خیلی دوستت دارم مادر عزیزم!

 

 

صرفا جهت اطلاع گیتی اسم مستعار ف...خانم هههزبان درازی

 

 



نظرات شما عزیزان:

NARGAS16
ساعت10:35---17 مهر 1394
GHD; ULI [,K
پاسخ:عسلم جونم عشقم عمرم نفس عمه اش خراب ادرست ایـــــــــــــــــــش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ]
+
<